poze de la tara :)

eu :D

foarte seriosi, dar pe Andrada tot cu ochii intredeschisi o gasesc pe aici :))

cu boticu' incordat :))

foarte tare frate :P

Andrada e pe camp, Andrada e pe camp, URA! draguta mea, Andrada e pe camp :))

wow...nu stiam ca am mai facut o fotografie cu boticurile incordate da' mnoh...

SURPRIZA!!! decolteul Andradei ;)

ce ai sub frunze? :O

TAM-TAM!!! priviti-l si pe Paul :) cu un zambet frumos, pacat ca miscasem aparatul

ce nasuri...PARDON!!! CE BAIETI vroiam sa spun :P de treaba amandoi ;)

Andrada, in fata lui Paul si Traie

eu...foarte ganditor...dar fara picioare :))

Remus se gandea la...TOKIO HOTEEEEEEEEL \m/ LoL :))

sincer, da, ai muschi mai Paul, dar si mai sincer: NICE ASS :))

Yeeee!!! Mr. Musculo' - ioi, da' ce mecla ai facut :P

mai Paul, data viitoare baga-i limba in gura, dar nu imi mai arata degetul mijlociu pentru ca nu am voie sa il pun pe blog

!hopa! :|

mnoh, da' ce? ai vazut o PULpA de pui rotisata? :)

sigur...

runda 1

runda nr. 2

acum il ridica pe Remus, ii f*te una de pamant de...

...de toate besinile ii sar :))

bun...dupa ce ai terminat lupta pe viata si pe sau langa, moarte, un turn, dar nu Eiffel, ci Partzzza din Cara :))

din peisaj nu puteau lipsi cateva ruperi de gat :)

stau in cap sa le ploaie in... ;)

serviti ceva? avem ciocolata direct de la sursa, si este destul de calda :))

ooo da :) pot si mai jos, noroc ca nu am picat, faceam crater :)

gata///ii lasam sa stea asa...so, voi ce mai faceti?

~ de dodoemoboy pe 13/09/2009.

Lasă un comentariu