emo

bun…oameni, eu am incercat sa vad ca cacat aveti voi, manelarii, cu persoanele emo, dar tot nu imi dau seama…oriunde ma intorc tot de emo dau. pana si un post de televiziune (telenovelas, logic) care, dupa cum se tine, se respecta, s-a bagat in cacat pana la gat cu emo. am intrat pe site-ul lor si ce am gasit? o stire cu titlul „cum sa fi un emo TRU?” ma fratilor…sunteti mai de cacat de cat credeam, vreti sa va spun motivele?

1. nu poti sa devii emo (emo esti din p*zda matii, ca mai apoi asculti si te imbraci emo, aia e altceva)

2. nu se scrie „tru” ci true

3. e o placere in a va bate joc de emo-kids?

4. in loc sa puneti ceva mai optimist pe site, voi mai puneti si alte cacaturi…nu este destul de cacata tara asta, o mai si promovati 😐

BRAVO MAH!!! si mai astept sa vad o lume frumoasa? sper sa aveti un final tragic toti cei care nu ne suporta 😡

~ de dodoemoboy pe 12/09/2009.

3 răspunsuri to “emo”

  1. Zi-le, ca zici bineee!!!

  2. corect!

Lasă un comentariu